א. האם אוכלים דגים בסעודה המפסקת?
- כן
- לא
- מחלוקת
ב. מה מברכים בהדלקת נרות ביום הכיפורים שחל בשבת?
- להדליק נר של שבת
- להדליק נר של יום הכיפורים
- להדליק נר של שבת ושל יום הכיפורים
ג. למה אין לנשים להתקשט ביום הכיפורים?
- מפני אימת הדין
- מפני איסור מוקצה
- מפני איסור מלאכה
ד. אימתי יש לברך על הטלית?
- מבעוד יום
- בבין השמשות
- בלילה
ה. מדוע יש העומדים בכל התפילות?
- כדי להתפלל בכוונה שלימה
- להיות דוגמת המלאכים
- יש אומרים כך ויש אומרים כך
ו. לגעת במאכלים כשצריכים לתת לקטנים –
- מותר
- אסור
- מחלוקת ואם אפשר יש להזהר
ז. חולה שאין בו סכנה – מה דינו ברחיצה
- מותר
- אסור
- מחלוקת
ח. נעילת הסנדל בנעליים מגמי או קש או בגד
- אסור
- מותר
- לכתחילה יש להמנע
ט. האם מותר לעמוד על כרים וכסתות בעת תפילת שמונה עשרה?
- אסור
- מותר
- ספק
י. חולה שיש בו סכנה האומר שהוא זקוק לאכול –
- מותר אם הרופאים מסכימים לו
- מותר רק אם הרופאים אינם חולקים על דבריו
- מותר אפילו הרופאים חולקים על כך
יא. כמה צריך לשהות חולה בין אכילה לאכילה ביום הכיפורים?
- כדי אכילת פרס
- תוך כדי דיבור
- כדי שתיית רביעית
יב. מהו שיעור שתיה המותרת לחולה שיש בו סכנה?
- רביעית
- פחות מכביצה
- פחות ממלוא לוגמיו
יג. האוכל ביום כיפור – האם אומר יעלה ויבוא, והאם חוזר אם שכח?
- אינו אומר
- אומר ואם שכח אינו צריך לחזור
- אומר ואם שכח חוזר
יד. למה טוב להריח בבשמים ביום כיפור?
- כדי שיהיה קל לצום
- לסימן שיהיה לנו טוב
- להשלים מאה ברכות
טו. בברית מילה ביום כיפור, מי שותה את הכוס?
- נותנים מעט לתינוק הנימול
- נותנים לילד קטן
- נותנים לילדה קטנה
טז. האם אפשר לתקוע בשופר בבין השמשות של יום כיפור?
- כן
- לא
- מחלוקת
יז. על איזה נר מברכים במוצאי יום כיפור?
- נר הבדלה
- נר ששבת
- נר נשמה שהדליקו עתה
יח. אימתי מברכים שהחיינו על בניית הסוכה?
- כשבונים
- סומכים על השהחיינו שמברכים בליל החג
- יש אומרים כך ויש אומרים כך